بازگشت به صفحه اصلی

بیمه آرمان
مفهوم بیمه رهن جامع

چه نوع بیمه رهنی مورد نیاز است؟ مفهوم بیمه رهن جامع

چه نوع بیمه رهنی مورد نیاز است؟ مفهوم بیمه رهن جامع

مفهوم بیمه رهن جامع، برای خرید ملک وام می گیرید. یکی از شرایط صدور چنین وامی، انعقاد قرارداد بیمه رهن است.

بیمه VTB، یکی از پیشتازان بیمه وام مسکن در روسیه، در هنگام دریافت وام رهنی از شما حمایت بیمه ای مطمئنی می کند که به شما و خانواده شما کمک می کند تا در هر شرایطی به تعهدات وام خود به بانک عمل کنید.

بیمه جامع وام مسکن شامل:

  • بیمه آپارتمان / ساختمان به دست آمده در صورت آسیب یا مفقود شدن.
    خطرات بیمه:

    • آتش.
    • برخورد صاعقه.
    • انفجار گاز خانگی
    • انفجار دیگ بخار.
    • آسیب آب
    • بلایای طبیعی.
    • خروج آب های زیرزمینی، فرونشست و فرونشست خاک ها.
    • سقوط اجسام پرنده یا بقایای آنها و سایر اشیاء.
    • ورود وسایل نقلیه
    • اقدامات غیرقانونی اشخاص ثالث
  • بیمه خسارت اموال در نتیجه فسخ یا محدودیت مالکیت (بیمه عنوان).
  • بیمه عمر و سلامت وام گیرنده وام در برابر حوادث و بیماری ها.
  • حوادث بیمه شده: فوت در اثر بیماری یا حادثه؛ ناتوانی موقت یا دائم (ناتوانی) در نتیجه تصادف.

در صورت وقوع یک رویداد بیمه شده، بیمه VTB به بانک غرامت بیمه ای را به میزان خسارت واقعی (اما نه بیشتر از مبلغ بیمه) پرداخت می کند. اگر خسارت بیمه ای حادثه از میزان تعهدات انجام نشده شما در قبال بانک بیشتر باشد، مابقی به شما پرداخت می شود.چه نوع بیمه رهنی مورد نیاز است؟ مفهوم بیمه رهن جامع از کجا یک آپارتمان را برای رهن بیمه کنیم

محاسبه هزینه قرارداد بیمه رهن:

حق بیمه سالانه تحت یک قرارداد بیمه جامع رهن به طور متوسط ​​۱٪ از مبلغ بیمه است.
میزان حق بیمه به موارد زیر بستگی دارد:

  • مدت بیمه
  • سن و وضعیت سلامتی شما
  • وضعیت فنی ملک شما
  • تعداد معاملات قبلی با ملک شما.

بیمه جامع رهن بسته به مدت قرارداد وام بین ۱ تا ۳۰ سال صادر می شود.

برای انعقاد قرارداد، باید:

  • درخواست بیمه را پر کنید.
  • اطلاعات مربوط به معاملات قبلی املاک را برای بررسی (برای شما – رایگان) خلوص قانونی آن ارائه دهید.

بیمه رهن در بیمه VTB عبارت است از:

  • تضمین مالی بازگشت به بانک وجوه اعتباری سرمایه گذاری شده در املاک و مستغلات.
  • ارزیابی بیمه آپارتمان به ارزش بازار آن.
  • انطباق کامل شرایط بیمه با الزامات بانک صادرکننده وام.
  • تسویه عملیاتی خسارات
  • بررسی رایگان پیش قراردادی معاملات قبلی با املاک به دست آمده.

مزایای همکاری با ما را احساس کنید:

  • ما شرایط بیمه انعطاف پذیر را با در نظر گرفتن شرایط فردی هر مشتری ارائه می دهیم.
  • اگر مبلغ بیمه شده از ۵۰۰۰۰۰ دلار تجاوز نکند (برای مشتریان ۴۶ تا ۵۵ ساله – ۴۰۰۰۰۰ دلار، بالای ۵۵ – ۳۰۰۰۰۰ دلار)، قبل از انعقاد قرارداد نیازی به معاینه پزشکی نیست.
  • ما شرایط مساعدی را برای بازپرداخت زودهنگام وام فراهم می کنیم.
  • تمام خطرات احتمالی فسخ مالکیت در پوشش بیمه نامه ما گنجانده شده است.
  • ما خوشحالیم که هر نوع بیمه دیگری را که نیاز دارید را با شرایط مطلوب به شما ارائه دهیم.
  • در صورت آسیب دیدن اموال، به میزان هزینه های واقعی مرمت آن (در حدود مبلغ بیمه) پرداخت می کنیم.
  • همکاری با یک شرکت بیمه به شما امکان می دهد خطرات بیمه وام مسکن را کاهش دهید.

در مقاله امروز، موضوع مهمی را برای بسیاری به عنوان بیمه وام مسکن در نظر خواهیم گرفت – مقایسه نرخ ها و شرایط. البته تقریباً هر فردی که قبلاً با وام مسکن سروکار داشته یا فقط به این موضوع علاقه دارد، در مورد بیمه وام مسکن شنیده است.

بیمه وام مسکن چیست و چه خدماتی دارد؟

به طور کلی، انعقاد چنین قراردادی برای بانک صادر کننده وام بسیار ضروری تر از شخصی است که آن را پرداخت می کند – بالاخره اگر اگر وضعیت بیمه خاصی رخ دهد، کل غرامت پولی دقیقاً به نفع بانک منتقل می شود (و برای بازپرداخت بخشی یا کل مبلغ وام مسکن استفاده می شود).به همین دلیل است که تعدادی از بانک ها به طور کامل از تایید وام مسکن خودداری می کنند اگر شهروندی از صدور بیمه نامه وام مسکن امتناع کند(و برخی از بانک ها فقط با تعداد محدودی بیمه گر کار می کنند، یا حتی با یک بیمه – با بانکی که قابل اعتمادترین بانک محسوب می شود).

چه نوع بیمه های رهنی وجود دارد؟

در حال حاضر، هر شرکت بیمه قوانین و شرایط خاص خود را دارد که هنگام صدور بیمه نامه مطرح می شود، اما در عین حال، تمام قراردادهای منعقد شده را می توان به سه گروه اصلی تقسیم کرد:

  1. بیمه اموال (از خسارت تا تخریب)؛
  2. بیمه سلامت یا زندگی؛
  3. بیمه موسوم به “عنوان” (در صورتی که از بین رفتن حقوق مختلف از اموال به دلایل مستقل از بیمه شده امکان پذیر باشد).

از بین تمام این سه نوع بیمه، فقط اولین مورد واقعاً اجباری است (و بیمه نامه عنوان و سلامت فقط در صورت درخواست مشتری صادر می شود).

با این حال، در عمل اغلب استثنا وجود دارد، و بانک ها در صورتی که مشتری آنها برای دو (یا حتی هر سه) موارد فوق به طور همزمان بیمه نامه صادر نکرده باشد، از صدور وام مسکن خودداری می کنند.

علاوه بر این، هر یک از این نقاط هنگام محاسبه مقادیر نهایی ویژگی های خاص خود را دارند – به عنوان مثال، بیمه اموال بستگی دارددر مورد میانگین ارزش بازار، موقعیت مکانی، خرید آن در بازار ثانویه یا توسعه‌دهنده، مساحت کل ساختمان، مصالحی که ساختمان از آن ساخته شده است (لازم به ذکر است که یک نکته بسیار مهم درست است. دور – تعدادی از شرکت های بیمه از صدور بیمه نامه برای خانه های چوبی خودداری می کنندبا توجه به خطر آتش سوزی بالا در مقایسه با ساختمان های سنگی) و همچنین سایر موارد.
در مورد دوم، مبلغ نهایی بیمه نیز به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد – وضعیت سلامت (به هر حال، برای این منظور، بیمه‌گر ممکن است مشتری خود را ملزم به انجام معاینه پزشکی ویژه کند)، سن، جنسیت. و حتی شاخص هایی مانند خطرناک یا مضر برای سلامتی، کار بهداشتی یا وجود اضافه وزن در بیمه شده (که به عنوان بار افزایش یافته بر سلامت تلقی می شود – در برخی موارد، شرکت بیمه ممکن است حتی در صورت وجود این عامل امتناع کند. ).
عنوان بیمهکمتر رایج است، و نه با همه بیمه گران – برخی به سادگی این مورد را ندارند. به عنوان یک قاعده، شامل بندهایی در مورد از دست دادن احتمالی کامل یا جزئی حقوق مالکیت به یک دلیل یا دیگری (به طور مستقیم به تمایل مالک وابسته نیست).

چه نوع بیمه نامه وام مسکن را بهتر انتخاب کنیم؟

همانطور که در بالا ذکر شد، فقط بیمه اموال اجباری است.همه انواع دیگر به صورت مشروط داوطلبانه هستند. به همین دلیل است که اگر بانک اصراری بر اجرای انواع بیمه های ممکن نداشته باشد و مشتری فقط از بیمه اموال راضی باشد، در این صورت می توان اجرای این بیمه نامه را محدود کرد.

در شرایطی که بانک اصرار دارد وجود یک سیاستبرای هر سه شاخص دیگر امتناع از ثبت نام آنها امکان پذیر نخواهد بود. درست است، در بیشتر موارد، شرکت های بیمه به مشتریان خود پیشنهاد می کنند که نه سه بیمه نامه جداگانه، بلکه یک جامعکه شامل هر سه نوع بیمه مورد نیاز برای اخذ وام مسکن می باشد. به عنوان یک قاعده، هزینه چنین سیاستی کمتر از سه مورد جداگانه است و قیمت نهایی آن از ۱٪ مبلغ وام پیشنهادی تجاوز نمی کند.

پس کدام بیمه را باید انتخاب کنید؟

قبل از در نظر گرفتن لیستی از محبوب ترین شرکت های بیمه ای که می توانید هنگام درخواست وام مسکن در سال ۲۰۱۸ با آنها تماس بگیرید، لازم به یادآوری است که ابتدا باید لیستی از بیمه گذاران معتبر آن را از بانک بگیرید – همانطور که قبلاً ذکر شد برخی از بانک ها منحصراً با آنها همکاری می کنند. یک یا دو شرکت و حتی اگر بیمه نامه ای از هر بیمه گر بزرگ دیگری داشته باشند، وام مسکن را تایید نمی کنند.
بنابراین، در حال حاضر، لیست محبوب ترین شرکت هایی که می توانید از آنها وام مسکن را بیمه کنید، به شرح زیر است:

  1. بیمه Sberbank؛
  2. بیمه VTB;
  3. اتحاد (روسنو)؛
  4. خانه بیمه VSK;
  5. RESO;
  6. اینگوستراخ
  7. Rosgosstrakh;
  8. بیمه آلفا;
  9. SOGAZ.

بیمه Sberbank– اگر در این شرکت بیمه نامه رهنی بگیرید، هزینه بیمه اموال تنها ۰.۲۵ درصد از کل مبلغ وام خواهد بود. این مبلغ در پایان هر سال به طور خودکار به مانده بدهی وام مسکن اضافه می شود. علاوه بر این، اگر خود وام نیز در Sberbank صادر شود، بیمه اموال کافی خواهد بود – شما نیازی به صدور یک سیاست جامع ندارید.

VTB– اجرای بیمه نامه ها را هم برای انواع بیمه های فردی و هم به صورت پیچیده فراهم می کند. گزینه دوم به طور متوسط ​​حدود ۱٪ از مبلغ وام هزینه خواهد داشت. به طور متوسط، زیرا در هنگام رسیدگی به اسناد، عوامل زیادی در نظر گرفته می شود (و در صورت صدور بیمه نامه برای مدت طولانی، تخفیف نیز در نظر گرفته می شود).

اتحاد (روسنو)– همچنین به شما امکان می دهد بین بیمه جامع و انواع جداگانه آن یکی را انتخاب کنید. بنابراین، بیمه درمانی ۰.۸۷٪، دارایی – ۰.۱۶٪، و عنوان – ۰.۱۸٪ هزینه خواهد داشت. لازم به توضیح است که در حال حاضر، همه بانک ها سیاست های این شرکت (از جمله Sberbank) را نمی پذیرند. مزایا شامل این واقعیت است که هنگام درخواست بیمه وام مسکن در اتحاد، مشتری تخفیف قابل توجهی در سایر بیمه های اضافی دریافت می کند.

VSK– انتخاب نسبتاً محدودی از بیمه دارد – امکان صدور بیمه نامه جامع وجود ندارد، بیمه عنوان نیز وجود ندارد. بیمه درمانی حدود ۰.۵۵ درصد مبلغ وام مسکن هزینه خواهد داشت (اگر اندازه آن از ۴ میلیون بیشتر شود، باید تحت معاینه پزشکی جامع قرار بگیرید) و مبلغ بیمه املاک ۰.۴۳٪ است (این مبلغ اسمی است، زندگی در اولین یا طبقه آخر، وجود گاز، به جای گرمایش بخار، و همچنین بسیاری از عوامل دیگر – می تواند این مقدار را به میزان قابل توجهی افزایش دهد).

RESO– امکان صدور بیمه نامه سلامت به میزان حدود ۱% ارزش رهن، بیمه اموال – حدود ۰.۱% و بیمه نامه – حدود ۰.۲۵% (لازم به ذکر است که این مبلغ بستگی به بانکی دارد که وام مسکن در آن واقع شده است. صادر می شود – برای برخی کمی بالاتر، برای برخی دیگر – کمی کمتر).

اینگوستراخ– همچنین با توجه به بانک هایی که وام صادر می کنند، تفاوت های جدی در هزینه بیمه دارد. به طور متوسط ​​هر نوع بیمه نامه ۰.۲% از کل مبلغ هزینه خواهد داشت (ثبت نام مجتمع نیز امکان پذیر است).

روسگوستراخ– شرایط کاملا مساعدی دارد. بنابراین، بیمه اموال ۰.۱۷٪، عمر – ۰.۲۸٪ و عنوان – ۰.۱۵٪ هزینه خواهد داشت. علاوه بر این، تماس با این شرکت مفید است زیرا توسط اکثر بانک ها معتبر است.

بیمه آلفا– به شما امکان می دهد حقوق مالکیت و مالکیت را با نرخ ۰.۱۵٪، عمر – کمی گران تر بیمه کنید. همچنین می توان یک سیاست جامع صادر کرد (با این حال، شایان ذکر است که آنها توسط همه بانک ها از جمله Sberbank پذیرفته نمی شوند).

SOGAZ– یکی از سودآورترین شرکت های بیمه – نرخ های آن فقط: سلامت – ۰.۱۷٪، دارایی – ۰.۱٪ و حقوق مالکیت – ۰.۰۸٪ است. علاوه بر این، این شرکت امکان خرید بیمه جامع را نیز به شما می دهد.

خلاصه کردن، در اینجا جدولی وجود دارد که به طور خلاصه تمام نرخ ها را در بانک های فوق (به طور متوسط ​​برای افرادی با شاخص های درآمد و سلامت یکسان) توضیح می دهد:

بانکویژگیسلامتیعنوان
بیمه Sberbank۰,۲۵۱در دسترس نیست
بیمه VTB۰,۳۳۰,۳۳۰,۳۳
اتحاد (روسنو)۰,۱۶۰,۶۶۰,۱۸
خانه بیمه VSK۰,۴۳۰,۵۵در دسترس نیست
RESO۰,۱۰,۲۶۰,۲۵
اینگوستراخ۰,۱۴۰,۲۳۰,۲
روسگوستراخ۰,۱۷۰,۲۸۰,۱۵
آلفا۰,۱۵۰,۳۶۰,۱۵
SOGAZاز ۰.۱۰,۱۷

بیمه رهن– این روشی برای حفظ منافع مالی وام گیرنده در بازپرداخت وام در صورت بروز شرایط پیش بینی نشده و یکی از الزامات اجباری بانک ها و سایر موسسات اعتباری است که وام و وام رهنی صادر می کنند.

Ingosstrakh به مشتریان خود برنامه های وام مسکن جامعی را ارائه می دهد که با بانک ها و مؤسسات اعتباری توسعه یافته و هماهنگ شده است.

به یاد داشته باشید که وجود بیمه نامه برای ارائه به بانک الزامی است و انتخاب شرکت بیمه همیشه با شماست.

در عین حال، هزینه بیمه نامه نیز ممکن است بسته به شرکت انتخابی متفاوت باشد، بنابراین به شما توصیه می کنیم با استفاده از ماشین حساب ما دریابید که هزینه بیمه وام مسکن چقدر است.

عناصر ساختاری

بیمه در برابر آتش سوزی یا انفجار، اقدامات غیرقانونی اشخاص ثالث، تخریب در اثر بلایای طبیعی و غیره.

زندگی و سلامتی وام گیرنده

ناتوانی موقت در کار، از کارافتادگی گروه اول یا دوم یا فوت وام گیرنده/همکار وام گیرنده به دلیل حادثه یا بیماری

از دست دادن اموال

باطل بودن معامله، استرداد مال به مالک سابق

برای درخواست بیمه نامه وام مسکن چه نکاتی را باید بدانید؟

پر کردن خط مشی

هنگام درخواست وام یا وام مسکن، ممکن است به یک بیمه نامه نیاز داشته باشید که شامل یک ریسک یا ترکیبی از آنها باشد:

  1. بیمه موضوع وثیقه (آپارتمان، خانه). فقط عناصر سازه ای بیمه می شوند.
  2. فوت و از کارافتادگی وام گیرنده/ قرض گیرنده.
  3. عنوان بیمه.

حفظ بیشتر سیاست وام مسکن:

هنگام انعقاد قرارداد بیمه رهن چند ساله با اینگوستراخ، امکان پرداخت اقساط منظم به صورت آنلاین در وب سایت ما و یا در حساب شخصی خود را خواهید داشت.

شرایط بانک:

با توجه به الزامات برخی از بانک ها، مبلغ بیمه شده را می توان ۱۰-۱۵٪ از مبلغ وام / مانده بدهی وام افزایش داد. یک بیمه نامه انتخاب کنید.

ROSVOENIPOTEKA

یک محصول بیمه ای ویژه برای مشتریانی که تحت برنامه وام مسکن نظامی اقدام به خرید مسکن می کنند.

  • بیمه آپارتمان.
  • فقط عناصر سازه ای بیمه می شوند.
  • مبلغ بیمه از ۲۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰۰ .
  • بیمه نامه وام مسکن نظامی لزوماً توسط بانک های شرکت کننده در برنامه مانند Promsvyazbank، Zenit، Sberbank پذیرفته می شود. این محصول برای استفاده توسط FGKU “Rosvoenipoteka” توصیه می شود.

چگونه برای بیمه نامه وام مسکن اقدام کنیم؟

چگونه کار می کند؟

هنگام انعقاد قرارداد با موسسه اعتباری یکی از موارد الزامی ارائه بیمه نامه می باشد. معمولاً در زمان صدور وجوه اعتباری مورد نیاز است.

الزامات پوشش بیمه ای را با بانک چک کنید، یا به صورت آنلاین برای بیمه نامه درخواست دهید (در صورتی که بانک شرایط لازم را داشته باشد) و به سادگی بیمه نامه را به موسسه اعتباری ارسال کنید.

مزیت بیمه برای وام مسکن در اینگوستراخ

اینگوستراخ توسط اکثر سازمان های اعتباری معتبر است.

تصمیم گیری در مورد هزینه کامل بیمه نامه با مجموعه کامل اسناد ظرف ۱ روز کاری انجام می شود.

امضا و پرداخت بیمه نامه – در دفتر ما، در معامله در بانک یا در دفتر نماینده شما.

چه مدارکی لازم است؟

  1. هنگام بیمه موضوع وثیقه – یک قرارداد وام و اسناد تأیید کننده حق مالکیت، یک کپی از گزارش یک ارزیاب مستقل.
  2. در مورد بیمه عمر – درخواست بیمه وام گیرنده و (یا) وام گیرنده. باید از طریق ایمیل ارسال شود. در صورت لزوم، شرکت بیمه ممکن است شما را برای معاینه پزشکی بفرستد یا مدارک پزشکی اضافی را درخواست کند.
  3. هنگام بیمه یک عنوان، کپی اسناد مالکیت را برای شیء وثیقه ارائه دهید.

چه چیزی بر هزینه بیمه وام مسکن تاثیر می گذارد؟

  1. الزامات بانک بستانکار از نظر میزان پوشش بیمه ای.
  2. مبلغ وام مسکن.
  3. سن و جنسیت وام گیرنده / وام گیرنده مشترک، وضعیت سلامت.
  4. نوع شیء وثیقه و مشخصات فنی آن – مواد دیوارها و سقف ها، فرسودگی سازه ها. وضعیت شی – آیا خانه تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است. اگر خانه هنوز راه اندازی نشده باشد، فقط بیمه عمر و سلامت مورد نیاز است، و اگر خانه قبلاً راه اندازی شده باشد یا در حال خرید مسکن ثانویه باشید، وام دهندگان به بیمه خود شی – یک آپارتمان، خانه یا سایر املاک و مستغلات نیاز دارند. .
  5. تعداد و ماهیت معاملات قبلی روی ملک (در صورت لزوم بیمه مالکیت).

متوسط ​​تعرفه در بازار، بسته به پوشش و بانک اعتبار دهنده انتخاب شده، ۰.۶-۱٪ است. برای محاسبه دقیق، درخواست بیمه ارسال کنید.

مهم!نرخ بیمه برای بیمه جامع وام مسکن از مجموع نرخ های هر نوع بیمه مندرج در برنامه تشکیل می شود.

بیمه نامه وام مسکن: چه زمانی مورد نیاز است؟

بیمه رهن یکی از شرایط اخذ وام از بانک است. وجود یک سیاست تضمین کننده بازگشت وجه یک موسسه مالی بدون توجه به شرایطی است که به وجود آمده است. شما می توانید هم خود ملک و هم زندگی و سلامت وام گیرنده را بیمه کنید (در صورت فوت زودهنگام، از کارافتادگی یا بیماری بیمه شده، بانک تحت قرارداد بیمه به میزانی غرامت دریافت می کند).

بیمه رهن مسکن تمام هزینه ملک خریداری شده را پوشش نمی دهد، بلکه تنها بخشی را که خریدار از بانک وام می گیرد، پوشش می دهد. اگر مقدار جزئی از پول انباشته پرداخت شود (مثلاً ۳۰٪ هزینه مسکن)، بیمه نامه برای مانده بدهی (۷۰٪) صادر می شود.

چرا هنگام درخواست وام مسکن باید عمر وام گیرنده را بیمه کرد؟

بیمه عمر وام مسکن در همه موارد الزامی نیست. هر بانک شرایط خود را برای اعطای وام مسکن تعیین می کند. معمولاً هنگام خرید مسکن در حال ساخت یک سیاست لازم است.

از آنجایی که وام مسکن برای مدت ۱۰ تا ۱۵ سال صادر می شود، خطر ابتلا وام گیرنده ممکن است بیمار شود، آسیب ببیند و توانایی کار خود را از دست بدهد. بنابراین قادر به بازپرداخت کامل بدهی نخواهد بود. برای حفظ منافع ملکی افراد و بانک، بیمه عمر و سلامت وام مسکن صادر می شود. در صورت بیماری، شرکت بیمه بخشی از وام مسکن را متناسب با مدت مرخصی استعلاجی، در صورت ناتوانی کامل یا فوت – کل مانده وام مسکن را جبران می کند.

بیمه ریسک وام مسکن

Ingosstrakh بیمه وام مسکن را در سه زمینه اصلی ارائه می دهد:

  • بیمه اموال (وثیقه). این برای محافظت از املاک و مستغلات رهن شده طراحی شده است، در حالی که رویداد بیمه شده به معنای آسیب یا تخریب کامل شی است.
    • آسیب شامل شکستن پنجره ها، درها، دیوارها و سایر عناصر ساختاری است.
    • لیست پوشش های بیمه ای شامل موارد زیر است:
      • آتش؛
      • رفتار غیرقانونی اشخاص ثالث؛
      • خسارات ناشی از بلایای طبیعی؛
      • آسیب ساختاری پنهان؛
      • سیل؛
      • انفجار گاز یا مکان های ذخیره سازی، حمل و نقل آن که برای رفع نیازهای خانگی و صنعتی استفاده می شود.
    • این قرارداد، از جمله موارد دیگر، ممکن است شامل بیمه دکوراسیون داخلی و تجهیزات مهندسی یا حداقل تعمیرات باشد.
  • عنوان بیمهکه متضمن حمایت از منافع وام دهنده و وام گیرنده در صورت از دست دادن مالکیت اموال غیرمنقول در ارتباط با اقدامات عمدی، غیرقانونی یا غیر صادقانه، رویدادهای حین معامله یا قبل از انعقاد آن است. یعنی در صورتی که معامله به دلایلی باطل اعلام شود.
  • بیمه عمر و سلامت وام گیرندهکه شامل اجرای قرارداد در صورت فوت، بیماری یا ناتوانی وام گیرنده / قرض گیرنده می باشد. این یک وثیقه اضافی در هنگام تنظیم یک قرارداد وام بلند مدت است و معمولاً در مرحله ساخت و ساز ناتمام املاک صادر می شود.

بیمه ریسک وام مسکن شرط اجباری برای صدور وام هدفمند بوده و در صورت بروز شرایط غیرمترقبه تضمینی برای بانک و وام گیرنده می باشد. در وب سایت شرکت Ingosstrakh می توانید یک برنامه آماده خریداری کنید یا هنگام درخواست سیاست، تنظیماتی را انتخاب کنید که مطابق با الزامات بانک باشد.

اقدامات در صورت وقوع حادثه بیمه شده

در صورت وقوع یک رویداد بیمه شده چه باید کرد؟

در صورت وقوع حادثه بیمه شده، بیمه گذار موظف است اقدامات زیر را انجام دهد:

  1. حادثه را فورا به مقامات ذیصلاح گزارش دهید.
  2. حداکثر تا ۳ روز کاری (در صورت وقوع یک رویداد بیمه شده برای بیمه شخصی – حداکثر تا ۳۱ روز کاری) پس از وقوع/کشف رویداد بیمه شده، بلافاصله به بیمه گر اطلاع دهید.
  3. کلیه اطلاعات را کتباً به بیمه گر اعلام و مدارک را به مراجع ذیصلاح ارائه نماید.
  4. شی آسیب دیده را تا زمانی که توسط نمایندگان شرکت بازرسی شود دست نخورده نگه دارید.

چند بار باید بیمه نامه رهن را پرداخت کنم؟

برای سیاست های سالانهحق بیمه (هزینه بیمه) در زمان انعقاد قرارداد پرداخت می شود سیاست های چند ساله- کمک های سالانه در همان دوره زمانی.

حقوق خود را به موقع پرداخت کنید!

در صورت عدم پرداخت حق بیمه اولیه، قرارداد بیمه رهن مسکن نافذ تلقی می شود و در صورت وقوع حادثه بیمه گر به طور کامل از پرداخت غرامت بیمه ای معاف می شود.

در صورت عدم پرداخت حق بیمه بعدی (سالانه)، اخطاریه فسخ قرارداد به مشتری ارسال می شود و فسخ می شود. ضمناً نسخه ای از این اطلاعیه برای بانک ارسال می شود که به دلیل عدم انجام تعهدات وام گیرنده در ارائه وام، حق تجدید نظر در شرایط قرارداد وام (افزایش نرخ سود) را دارد.

بیمه آپارتمان

بیمه آپارتمان

هنگامی که بازسازی کامل شد و زندگی را در یک آپارتمان یا خانه جدید شروع کردید، زمان آن فرا رسیده است که کارهای تکمیلی در

بیمه خانه

اگر بیمه نامه رهن داشته باشید، در بیمه نامه خانه تعطیلات تخفیف دریافت خواهید کرد.

 

بیمه مسئولیت

اگر مجبور به تعمیر یا توسعه مجدد یک آپارتمان جدید هستید، وقت آن است که به مسئولیت در قبال همسایگان خود فکر کنید.

  1. وام مسکن چیست؟

    وام مسکن وثیقه املاک (آپارتمان، خانه روستایی، خانه شهری و غیره) است. ملک وام گیرنده وام رهنی باقی می ماند، او حق دارد در آن زندگی کند، حتی آن را اجاره دهد. اما در صورتی که وام گیرنده به تعهد خود (بازپرداخت بدهی) عمل نکند، وام دهنده حق دارد اعتبار / وام صادر شده را از طریق فروش این ملک مسکونی بازگرداند.

  2. بیمه رهن چیست؟

    این یک محصول بیمه (یک یا چند) است که برای اطمینان از بازپرداخت وام صادر شده به بانک نیز ضروری است. برای وام گیرنده، بیمه املاک وام مسکن تضمینی برای تسویه روابط با بانک در مورد وام در صورت شرایط فورس ماژور است. بیمه رهن اول از همه شامل بیمه خانه در برابر خطرات فوت یا خسارت بدنی، بیمه عمر و از کارافتادگی وام گیرنده و وام گیرندگان و همچنین بیمه خطر از دست داد

  3. روزبه عبادی نمین کد۹۷۷ بیمه آرمان
  4. شماره تماس ۰۹۱۱۸۰۳۹۲۸۲
  5. بیمه با شما
  6. خرید آنلاین بیمه نامه
  7. بیمه وام بانکی چیست
  8. برای خواندن مقاله بیمه غرامت رهن کلیک کنید

Visits: 0

Khazaei
Khazaei
Reviewer
5/5

بیمه نامه حوادث انفرادی بیمه با شما برای شرکت بیمه آرمان هستش که متوجه شدم دارای پوشش ها و خدمات عالی هستش واقعا ممنونم???

1 سال ago
زهرا حسینی زاده
زهرا حسینی زاده
Reviewer
5/5

سلام و احترام
خدمت شما عرض شود که خدمات بیمه آرمان نسبت به سایر شرکت ها خدمات بهتری ارائه میکند و پیشنهاد میشود از بیمه آرمان استفاده شود??

1 سال ago
درویش
درویش
Reviewer
5/5

من برای بیمارستان از خدمات کلی بیمه پزشکان استفاده کردم عالی بود واقعا سپاس فراوان

1 سال ago
میانبر به مقالات دیگر
امتیاز دهی
4.5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *