هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر رضایت، سرمایه گذاری و کیفیت برند بر وفاداری برند با نقش میانجی تعهد برند در بین مشتریان شرکت بیمهایران در استان مازندران میباشد. روش تحقیق توصیفی- پیمایشی، نوع تحقیق کاربردی، روش اجرا پیمایشی و روش جمع آوری اطلاعات میدانی می باشد. در پژوهش حاضر برای گردآوری داده های اولیه از روش میدانی استفاده شد و ابزار جمع آوری داده های اولیه پرسشنامه پنج گزینه ای لیکرت گریسا و همکاران (۲۰۲۰) استفاده شد و برای گردآوری داده های ثانویه از روش کتابخانه ای استفاده شده است. اعتبار پرسشنامه از روش اعتبار محتوا و اعتبار صوری استفاده شده است و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ محاسبه گردیده است که پایایی کل آن برابر با ۰/۹۰می باشد. برای آزمون فرضیات تحقیق از روش مدلسازی معادلات ساختاری و نرم افزار Smartpls استفاده شد. نتایج نشان داد رضایت، سرمایه گذاری و کیفیت برند بر وفاداری برند با نقش میانجی تعهد برند تاثیر معناداری دارد.