الگوی جمع سپاری نوآورانه ، جمعسپاری ایدههای نوآورانه یکی از مشکلات پیشروی صنعت بیمه ایران، ضعف در نوآوری بوده و یکی از راهکارهای حل این مشکل، ایجاد امکان مشارکت افراد برای خلق ایده و متعاقب آن، ایجاد نوآوری میباشد. رسانههای اجتماعی نمونهای از ابزارهایی هستند که تحت مدلهای مشارکت عمومی و جمعسپاری، میتوانند امکان مشارکت و تعامل کاربران را در خلق ایده فراهم کنند. نظر به اینکه بقای صنعت بیمههای بازرگانی در ارائه خدمات بیمهای مورد نیاز مردم است و این امر نیازمند نوآوری در کلیه فرایندهای جاری این صنعت هشتاد ساله است، هدف این مقاله شناسایی مولفههای نهادی، بازیگران و مولفههای کلیدی لازم برای ایجاد سیستم
جمعسپاری ایده در صنعت بیمه است. در این پژوهش با به کارگیری روش مطالعه موردی در صنعت بیمههای بازرگانی ایران و تحلیل محتوای کیفی مشخص شد که برای ایجاد این سیستم وجود هشت نوع از نهادهای رسمی، شکلگیری پنج دسته جدید از بازیگران و همچنین وجود هشت مولفه کلیدی الزامی است.
یکی از مشکلات پیشروی صنعت بیمه ایران، ضعف در نوآوری بوده و یکی از راهکارهای حل این مشکل، ایجاد امکان مشارکت افراد برای خلق ایده و متعاقب آن، ایجاد نوآوری میباشد. رسانههای اجتماعی نمونهای از ابزارهایی هستند که تحت مدلهای مشارکت عمومی و جمعسپاری، میتوانند امکان مشارکت و تعامل کاربران را در خلق ایده فراهم کنند. نظر به اینکه بقای صنعت بیمههای بازرگانی در ارائه خدمات بیمهای مورد نیاز مردم است و این امر نیازمند نوآوری در کلیه فرایندهای جاری این صنعت هشتاد ساله است، هدف این مقاله شناسایی مولفههای نهادی، بازیگران و مولفههای کلیدی لازم برای ایجاد سیستم جمعسپاری ایده در صنعت بیمه است. در این پژوهش با به کارگیری روش مطالعه موردی در صنعت بیمههای بازرگانی ایران و تحلیل محتوای کیفی مشخص شد که برای ایجاد این سیستم وجود هشت نوع از نهادهای رسمی، شکلگیری پنج دسته جدید از بازیگران و همچنین وجود هشت مولفه کلیدی الزامی است.
الگوی جمع سپاری نوآورانه
شماره تماس ۰۹۱۱۸۰۳۹۲۸۲