حدود مسئولیت سردفتر در رابطه با تنظیم اسناد رسمی واحراز هویتدر روند ثبت اسناد، یکی از وظایفی که به عهده سران دفاتر رسمی گذاشته شده است، احراز هویت و اهلیت
متعاملین و اصحاب معامله می باشد که این امر بایستی بوسیله اوراق هویتی یا همان سند هویت احراز گردد. فلذا
در این پژوهش سعی شده است تا با تحقیق درباره این مهم، راههای احراز هویت را مورد بررسی قرار داده تا
بتوانیم تا حد ممکن از بروز جعل در اسناد هویتی و نیز بروز دعاوی جلوگیری نمود. روشی که برای نگارش این
مقاله مورد استفاده نگارنده قرار گرفته است، عالوه بر روش کتابخانه ای و استفاده از منابع موجود در کتابخانه ها،
روش میدانی و نیز تجارب شخصی نویسنده میباشد.
1 سوال، الفتی چیست ؟ الفتی در چاپهای اولیه لغتنامه دهخدا که منطبق بر…
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: گسترش استارت آپ ها برای فروش بیمه، ورود نابیمه گران…
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی با مرور بر انواع…
چه شرکتهایی بیشترین میزان نوآوری در صنعت بیمه را دارند؟ ۸ اینشورتک برتر صنعت بیمه…
راهنمای خلق خدمات بیمه ای جدید ماده 1- محصول بیمهای جدید، پوشش بیمهای…