ارزیابی تحلیل کیفیت ﻫﺪف اﯾﻦ ﺗﺤﻘﯿﻖ، ارزﯾﺎﺑﯽ و ﺗﺤﻠﯿﻞ ﮐﯿﻔﯿﺖﺧﺪﻣﺎت ﺷﺮﮐﺖ ﺑﯿﻤﻪ ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﯽ و ردهﺑﻨﺪی اوﻟﻮﯾﺖﻫﺎی ﺑﻬﺒﻮد ﺧﺪﻣﺎت اراﺋﻪﺷﺪه ﺑﻮد. اﯾﻦ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺑﻪ ﻟﺤﺎظ ﻫﺪف ﮐﺎرﺑﺮدی و ﺑﻪ ﻟﺤﺎظ روش ﺗﺤﻘﯿﻖ، ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ و از ﻧﻮع ﭘﯿﻤﺎﯾﺸﯽ ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ. ﺟﺎﻣﻌﻪ آﻣﺎری ﺗﺤﻘﯿﻖ ﮐﻠﯿﻪ ﺑﯿﻤﻪﮔﺬاران ﺑﻮدﻧﺪ. ﺣﺠﻢ ﻧﻤﻮﻧﻪ ﺑﺮاﺑﺮ ۱۵۱ﻧﻔﺮ ﺑﺮآورد ﺷﺪ و ﺑﻪ روش ﻧﻤﻮﻧﻪﮔﯿﺮی ﺗﺼﺎدﻓﯽ اﻧﺘﺨﺎب ﺷﺪ. ﻧﺘﺎﯾﺞ ﺗﺤﻠﯿﻞ اﮐﺘﺸﺎﻓﯽ در اﯾﻦ ﭘﮋوﻫﺶ ﻟﺰوم ﺑﺎزﻧﮕﺮی در ﭼﺎرت ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﺷﺮﮐﺖﻫﺎی ﺑﯿﻤﻪ را ﺑﻪﻣﻨﻈﻮر دﺳﺘﯿﺎﺑﯽ ﺑﻪ ﻣﺰﯾﺖرﻗﺎﺑﺘﯽ در زﻣﯿﻨﻪ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﻋﻤﻠﮑﺮدی ﺧﺪﻣﺎت ؛ از ﻃﺮﯾﻖ ﺗﺸﮑﯿﻞ واﺣﺪ ادﻫﻮﮐﺮاﺳﯽ ﺟﺪﯾﺪ ﻣﺘﺸﮑﻞ از ۱- واﺣﺪ IT 2- ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ و ﺷﺒﮑﻪ ﻓﺮوش ﺷﺎﻣﻞ ) واﺣﺪﻫﺎی ﺻﺪور، ﺗﺤﻘﯿﻖ وﺗﻮﺳﻌﻪ، ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﻨﺎﺑﻊ اﻧﺴﺎﻧﯽ و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ رواﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ وﺗﺒﻠﯿﻐﺎت( ۳- ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش و CRM )واﺣﺪﻫﺎی ﺛﺎﺑﺖ و ﺳﯿﺎر ﭘﺮداﺧﺖ ﺧﺴﺎرت و CRM( را ﻣﺘﺬﮐﺮ ﻣﯽﺳﺎزد. ﻧﻤﺮه اﻫﻤﯿﺖ و ﻧﻤﺮه ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت اراﺋﻪ ﺷﺪه و اوﻟﻮﯾﺖﺑﻨﺪی اﻫﻤﯿﺖ و ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت اراﺋﻪﺷﺪه ﺗﻌﯿﯿﻦ ﮔﺮدﯾﺪ. ﺧﺪﻣﺘﯽ ﮐﻪ ﮐﯿﻔﯿﺖ آن ﺑﯿﺸﺘﺮ از ﺣﺪ اﻧﺘﻈﺎر ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺑﺎﺷﺪ
روزبه عبادی نمین کد۹۷۷ بیمه آرمان
شماره تماس ۰۹۱۱۸۰۳۹۲۸۲
1 سوال، الفتی چیست ؟ الفتی در چاپهای اولیه لغتنامه دهخدا که منطبق بر…
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: گسترش استارت آپ ها برای فروش بیمه، ورود نابیمه گران…
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی با مرور بر انواع…
چه شرکتهایی بیشترین میزان نوآوری در صنعت بیمه را دارند؟ ۸ اینشورتک برتر صنعت بیمه…
راهنمای خلق خدمات بیمه ای جدید ماده 1- محصول بیمهای جدید، پوشش بیمهای…