جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اثر ارزش ویژه نام و نشان تجاری شرکت های بیمه بر واکنش بیمه گذاران

اثر ارزش ویژه نام و نشان تجاری شرکت های بیمه بر واکنش بیمه گذاران

اثر ارزش ویژه نام و نشان تجاری شرکت های بیمه بر واکنش بیمه گذاران

توصیه خرید نشان تجاری  خرید آنلاین بیمه نامه بصورت غیر حضوری ،امروزه در جهان کسب و کار، مدیران ارشد تشخیص داده اند که مشتریان، هسته مرکزی فعالیت های بازرگانی هستندو موفقیت سازمان ها و شرکت ها به اثربخشی تصویر ارائه شده از سازمان و محصولات آن به مشتریان بستگی دارد. اهمیت این امر زمانی دوچندان می شود که در صنعتی راهبردی چون صنعت بیمه، با شدت گرفتن رقابت و افزایش تعداد فعالان بازار، مسئله انتخاب مناسب استراتژی نام و نشان تجاری بیش ازپیش مطرح می گردد. هدف این تحقیق شناسایی عوامل موفقیت در استقرار مدیریت نام و نشان تجاری در ارتباط با واکنش های دوگانه مشتری است. روش تحقیق حاضر، از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش جمع آوری اطلاعات، توصیفی- پیمایشی است. نتایج تحقیق که از طریق مدل یابی معادلات ساختاری به دست آمده است، نشان داد که اولویت نسبی در عناصر تشکیل دهنده ارزش ویژه نام و نشان تجاری با وفاداری به نام و نشان تجاری است و قیمت، مهم ترین عامل تعیین کننده در انتخاب بیمه گذاران است.

اثر ارزش ویژه نام و نشان تجاری شرکت های بیمه بر واکنش بیمه گذاران
شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری صنعت بیمه کشور از دیدگاه مشتریان

توصیه خرید نشان تجاری سال های اخیر بسیاری از شرکتها به این باور رسیدهاند که یکی از با ارزشترین دارایی آنها، برندهای محصولات و خدمات آنها میباشد (Kotler,2006) . در دنیای پیچیده و پرچالش امروز همه افراد چه به عنوان یک فرد و چه به عنوان یک مدیر کسب و کار، با گزینده های روزافزون و تلاش برای کاهش زمان تصمیم گیری و انتخاب مواجه هستند. بر این اساس توانمندی برندها در ساده سازی تصمیم گیری مشتریها، کاهش ریسک و تعریف انتظارات آنها بسیار ارزشمند است. یکی از وظایف مدیریت ارشد هر سازمان ایجاد برندهای قدرتمندی است که ضمن عمل به وعده ها و تعهدات، قدرت توانمندیهای خود را در طول زمان ارتقا دهند. نام تجاری از جمله دارایی های نامشهود هر شرکتی است که ارزش بالایی برای شرکت ایجادمی نماید. در پژوهش حاضر به ارزیابی ارزش ویژه نام و نشان تجاری صنعت بیمه کشور با استفاده ازمدل آکر پرداخته شده است. سؤال اساسی در این تحقیق به شرح زیر می باشد:عوامل اصلی تاثیرگذار بر ارزش ویژه نام و نشان تجار ی صنعت بیمه کشور از دید مشتریان شرکتهای بیمه ایران و آسیا کدامند و میزان اهمیت هر کدام از این عوامل در ارزیابی مشتریان بیمه از ارزش ویژه نام و نشان تجاری چقدر است؟نتایج حاصل از این تحقیق نشان داده است که عامل وفاداری به صورت مستقیم بر ارزش ویژه نام و نشان تاثیر دارد و سایر عوامل یعنی کیفیت ادراک شده، آگاهی از نام و نشان و نیز تداعی نام و نشان به طور غیر مستقیم و از طریق وفاداری می توانند بر ارزش ویژه نام و نشان اثر بگذارند.

روزبه عبادی نمین کد ۹۷۷ بیمه آرمان

شماره تماس 09118039282

بیمه با شما

طراحی سایت ومیزبانی وب در کلاب هاست

برای خواندن مقاله کلیک کنید

امتیاز دهی
4.5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *