طراحی و تبیین مدل وفاداری مشتری در صنعت بیمه
تحلیل مسیربیمه خرید آنلاین بیمه نامه بصورت غیر حضوری ،سازمان های امروزی درصدد شناسایی و مدیریت روش ها و الگوهای موثر ایجاد وفاداری می باشند
, تا با تامین انتظارات مشتریان فراتر از ارضای نیاز اولیه آنها عمل کرده و به وفاداری از طریق ایجاد ارتباط بلندمدت, دو جانبه و سودآور دست یابند. در تحقیق حاضر مدل وفاداری مشتریان صنعت بیمه با توجه به رابطه بین کیفیت ارایه خدمات محسوس و نامحسوس, میزان رضایت و وفاداری رفتاری و نگرشی مشتریان مورد بررسی قرار گرفته است. جامعه آماری این تحقیق را بیمه گذاران استفاده کننده از خدمات بیمه ای شرکت بیمه کارآفرین شهرستان مشهد, تشکیل داده اند. با استفاده از نمونه گیری تصادفی طبقه ای, تعداد نمونه, برای سه طبقه بیمه گذاران اموال, اشخاص و مسوولیت ۱۸۸ نفر تعیین شد.اطلاعات بدست آمده به روش تحلیل مسیر و با استفاده از نرم افزارSmart-PLS تجزیه و تحلیل شد. نتایج تحقیق نشان داد مدل پیشنهادی محققان با داده های آماری گردآوری شده تناسب دارد.علاوه براین صرف نظر از تایید رابطه کیفیت ارایه خدمات و رضایت مشتری, وفاداری رفتاری و نگرشی مشتری در گرو میزان رضایت او از ارایه خدمات محسوس و نامحسوس است.
تحلیل مسیربیمه مدل وفاداری مشتری در صنعت بیمه
تحلیل مسیربیمه امروزه سازمان ها درصدد شناسایی الگوهای موثر ایجاد وفاداریند, تا با تامین انتظارات مشتریان, فراتر از ارضای نیاز اولیه آنها اقدام کرده و به وفاداری از طریق ایجاد ارتباط بلندمدت, دو جانبه و سودآور دست یابند. در تحقیق حاضر مدل وفاداری مشتریان صنعت بیمه با توجه به رابطه بین کیفیت ارائه خدمات محسوس و نامحسوس, میزان رضایت و وفاداری رفتاری و نگرشی مشتریان بررسی شده است. جامعه آماری این تحقیق را بیمه گذاران استفاده کننده از خدمات بیمه ای یک شرکت بیمه, تشکیل داده اند. لذا با استفاده از نمونه گیری تصادفی طبقه ای, ۱۸۸ نفر از سه طبقه بیمه گذاران اموال, اشخاص و مسوولیت انتخاب گردید. اطلاعات به دست آمده به روش تحلیل مسیر و با استفاده از نرم افزار Smart-PLS تجزیه و تحلیل شد. نتایج تحقیق تناسب بین مدل پیشنهادی محققان و داده های آماری گردآوری شده را نشان می دهد.
روزبه عبادی نمین کد۹۷۷بیمه آرمان
شماره تماس ۰۹۱۱۸۰۳۹۲۸۲