استعلام آنلاین بیمه مسئولیت مدنی جامع ساختمان

بیمه مسئولیت مدنی جامع ساختمان

خرید آنلاین بیمه نامه

موضوع بیمه نامه عبارتست از بیمه مسئولیت مدنی حرفه ای بیمه گذار در قبال مالکان ،کارفرما و اشخاص ثالث و کارکنان اجرایی پروژه ساختمان سازی ،بدین معنی که چنانچه در نتیجه سهل انگاری ،قصور،خطا،غفلت ویا اشتباه حرفه ای بیمه گذار در اجرای پروژه و انجام وظایف قانونی خود (محل ملک مورد محاسبه،طراحی و نظارت واجرا و بازرسی گازو مهندسین آزمایشگاه و ژئوتکنیک خاک )خسارت بدنی و مالی به مالکان ،کارفرما و اشخاص ثالث(اعم از افراد،ساختمان های مجاور وتاسیسات زیربنایی شهری)وکارگران پروژه ساختمانی وارد آید و بیمه گذار قانونا مسئول جبران آن شناخته شود،بیمه گر پس از احراز مسئولیت بیمه گذار و درصورت لزوم براساس رای مراجع قضایی نسبت به جبران خسارت اقدام نماید.

در ادامه …

۱_ بیمه گذار جناب آقای ***** ***** ***** به نمایندگی از خود و سایر مهندسین طراح ،ناظر،مجری وبازرس گاز،عضو سازمان نظام مهندسی مازندران طبق کد رهگیری پروژه ساختمان به شماره ****** با مالکیت جناب آقای *** ***** ** با کدملی :  ********** می باشد.
۲_ ساختمان مورد احداث به آدرس: مازندران_نوشهر۲ هلستان شهید ********  کد رهگیری پروژه ****** به متراژ کل ۳۱۹۵ متر مربع می باشد.
۳_ موضوع قراردادعبارتست از بیمه مسئولیت مدنی حرفه ای بیمه گذار در قبال مالکان ،کارفرما و اشخاص ثالث و کارکنان اجرایی پروژه ساختمان سازی ،بدین معنی که چنانچه در نتیجه سهل انگاری ،قصور،خطا،غفلت و یا اشتباه حرفه ای بیمه گذار در اجرای پروژه و انجام وظایف قانونی خود (محل ملک مورد محاسبه،طراحی و نظارت واجرا و بازرسی گازو مهندسین آزمایشگاه و ژئوتکنیک خاک )خسارت بدنی و مالی به مالکان ،کارفرما و اشخاص ثالث(اعم از افراد،ساختمان های مجاور وتاسیسات زیربنایی شهری)وکارگران پروژه ساختمانی وارد آید و بیمه گذار قانونا مسئول جبران آن شناخته شود،بیمه گر پس از احراز مسئولیت بیمه گذار و درصورت لزوم براساس رای مراجع قضایی نسبت به جبران خسارت اقدام نماید.
۴_ هر نوع حادثه ای که منجر به خسارات مالی یا جانی به اشخاص گردد و دادگاه شما را به عنوان مهندس طراح،ناظر،مجری و بازرس گاز ملزم به پرداخت خسارت نماید آن را جبران خواهیم نمود.
۵_ خسارت جانی که به کارگران ساختمانی یا اشخاص ثالث وارد آیدتحت پوشش است.
۶_ خساراتی که ناشی از گودبرداری و ریزش گود،نشست ساختمان های مجاور براساس رشته فعالیت و پروانه شغلی شما،ترکیدگی و نشت لوله های گاز ،اتصال سیم های برق،برق گرفتگی ،آتش سوزی در کارگاه های ساختمانی و عمرانی،خرابی تاسیسات و سقوط اشتباه از چاله های آسانسور و ارتفاع و ریزش نما و..باشد به ترتیبی که دادگاه شما را ملزم به جبران خسارت نماید،ما آن را جبران خواهیم کرد.
۷_ کلوزهای بیمه نامه:
۱-۷_تبصره یک ماده ۶۶ قانون تامین اجتماعی:مطالبات سازمان تامین اجتماعی با سازمان خدمات درمانی برای مهندسین طراح،ناظر،مجری و بازرس گاز بابت هزینه های قانونی شامل معالجه،غرامت،مستمری و..ناشی از حادثه منجر به فوت یا بروز جراحت و نقص عضو کارگران و پیمانکاران ساختمان تحت نظارت  و طراحی و اجرا بیمه گذار براساس مفاد قانون تامین اجتماعی در هر حادثه به مبلغ ۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ و در طول مدت بیمه نامه به مبلغ  ۱۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال تحت پوشش بیمه نامه می باشد.
۲-۷_ تعدد دیات ، حداکثر مبلغ دیه دوم به بالا تا سقف ۶۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال می باشد.
۳-۷_ افزایش سالانه دیه طبق دیه اعلامی قوه قضاییه تا پایان دوره ساخت.
۴-۷_ پوشش مالی این بیمه نامه در هر حادثه به مبلغ  ۹.۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و در طول مدت بیمه نامه ۱۸.۲۰۰.۰۰۰۰.۰۰۰ ریال می یاشد که هرسال به مبلغ ۳۰درصد تا پایان دوره ساخت به مبلغ فوق اضافه میگردد.
۵-۷_ این بیمه نامه به صورت نقدی صادر می گردد و شرکت بیمه گر به هیچ عنوان حق فسخ و یا اعمال ماده ۱۰ قانون بیمه را به علت عدم پرداخت حق بیمه ندارد.
۶-۷_ این بیمه نامه برای تمام روزهای سال و تمام ساعات شبانه روز،حتی روزهای تعطیل نیز اعتبار دارد و در صورت بروز حادثه و خسارت در تعهد بیمه گر خواهد بود.
۷-۷_ تعهد این بیمه برای کلیه افراد خسارت دیده اعم از ایرانی یا اتباع خارجی در صورت صدور رای دادگاه می باشد.
۸-۷_ افزایش تعهد هزینه پزشکی به نسبت افزایش دیه سالانه در طول مدت ساخت .
۹-۷_ خسارت مالی و جانی به اشخاص ثالث در دوره ساخت و دوره بهره برداری به مدت ۱۰ سال می باشد.
۸_ حق بیمه این بیمه نامه جهت ۳۱۹۵ مترمربع بر مبنای ۳۸۰.۰۰۰ ریال با مالیات  برابر است با ۱.۲۱۴.۱۰۰.۰۰۰ ریال که در تاریخ ۱۴۰۳/**/** از بیمه گذار دریافت گرددد .
۹_ بیمه نامه صادره برای سازمان نظام مهندسی استان مازندران که دارای اضافه بنا می باشدمشمول شرایط این بیمه نامه خواهد بود ولیکن درصورت افزایش بنا ساختمان،بیمه گذار (مهندسین طراح،ناظر،مجری و بازرس گاز عضو سازمان نظام مهندسی مازندران )موظف است نسبت به پرداخت حق بیمه اضافی بر مبنای هر مترمربع ۳۸۰.۰۰۰ ریال با مالیات اقدام نماید درغیر این صورت پرداخت خسارت مشمول قاعده نسبی حق بیمه خواهد شد.
۱۰_ پس از صدور پایان کار توسط مرجع صدور پروانه پوشش بیمه ای  دوره تضمین و دوره بهره برداری به شرخ ذیل میباشد :
۱-۱۰_ سازه ساختمان شامل پی-اسکلت-سقف به مدت ۱۰سال صرفا برای مهندسین ناظر ,طراح ومجری آغاز می گردد.
۲-۱۰_ سایر بخش های ساختمان به مدت ۵سال صرفا برای مهندسین ناظر,طراح و مجری آغاز میگردد.
۳-۱۰_ خسارت مالی وارده به پروژه مورد احداث تحت پوشش می باشد.
لازم به ذکر است در صورت عدم اتمام عملیات ساختمانی بیمه گذار موظف است نسبت به تمدید پوشش بیمه ای عملیات ساختمانی اقدام،در غیر این صورت بیمه گر تعهدی در این خصوص نخواهد داشت.
۱۱_ خسارت وارده به بیمه گذاران حقیقی (مهندسین هفت گانه پروژه) صرفا در محل مورد بیمه و بر اساس جدول حوادث (شرایط عمومی بیمه حوادث اشخاص) آئین نامه ۸۴ شورای عالی بیمه با شرایط ذیل تحت پوشش می باشد.
۱-۱۱_ در خصوص اشخاص حقوقی صرفا شخص مدیرعامل تحت پوشش قرار می گیرد.
۲-۱۱_ حداکثر تعهد این بند معادل دیه سال صدور بیمه نامه بوده و کلوز افزایش ریالی دیه مشمول این تعهد نمی گردد.
۱۲_ استثنات بیمه نامه:
۱-۱۲_ مبالغ و جرائم و مطالبات شهرداری
۲-۱۲_ خسارات ناشی از عمد و تقلب بیمه گذار و نمایندگان و یا کارکنان وی .
۳-۱۲_ خسارات ناشی  از شورش ، جنگ ،اغتشاش ، درگیری ، عملیات تروریستی و اعتصاب و مواردی دیگر از این قبیل .
۴-۱۲_ خسارات غیر مستقیم و عدم النفع .
۵-۱۲_ خسارات ناشی از انفجار هسته ای تشعشعات رادیواکتیو.
۶-۱۲_ خسارات ناشی از وسائل نقلیه موتوری .
۷-۱۲_ خسارات ناشی از هرگونه تغییر درنقشه های مصوب ساختمان.
۱۳_ بیمه گر و بیمه گذار می توانند با اخطار کتبی ۱۰ روزه نسبت به فسخ قرارداد اقدام نمایند.

تیم تخصصی بیمه_با_شما

شرکت بیمه آرمان

مازندران_نوشهر_بازار بزرگ ساحلی_لاین۷_همکف_پلاک۲۴۲_بیمه آرمان_نمایندگی ۹۷۷ عبادی

۰۱۱۴۴۴۵۰۳۴۶

۰۹۱۱۸۰۳۹۲۸۲

۰۹۰۳۰۳۶۰۶۷۶

پست الکترونیک

جذب و استخدام مشاور فروش بیمه آرمان سال ۱۴۰۳

استان البرز

جذب و استخدام مشاور فروش بیمه آرمان سال ۱۴۰۳

استان البرز

جذب و استخدام مشاور فروش بیمه آرمان سال ۱۴۰۳

استان البرز