بیمه لوازم خانگی
از این پس تمام لوازم خانگی و صوتی تصویری جیپلاس علاوه بر گارانتی، با خدمات بیمه ارائه میشوند. شکستگی، آب خوردگی، سرقت و آسیب های ناشی از بلایای طبیعی همه مواردی هستند که مشمول این خدمات میشوند.
تفاوت بیمه و گارانتی
گارانتی و بیمه دو تضمین مهم برای محافظت از لوازم خانگی شما هستند. با این حال، تفاوتهای کلیدی بین این دو وجود دارد. گارانتی از لوازم خانگی در برابر خرابیهای ناشی از نقص تولید محافظت میکند؛ در حالی که بیمه از لوازم خانگی در برابر خرابیهای ناشی از عوامل خارجی محافظت میکند.
به عنوان مثال، اگر صفحه نمایش تلویزیون شما به دلیل نقص تولید خراب شود، گارانتی تلویزیون را پوشش میدهد. اما اگر تلویزیون شما به دلیل افتادن از میز خراب شود، بیمه خسارت تلویزیون را میپذیرد.
جیپلاس از این پس تمامی محصولات خود را اعم از تلویزیون، اسپیکر، ظرفشویی، لباسشویی، یخچال، ماکروویو و جارو شارژی همراه با بیمه ارائه میکند. این بیمه هیچ هزینه جانبی ندارد و میتواند خیال شما را از بابت آسیبهای احتمالی و خساراتی که ممکن است به لوازمتان وارد شود، راحت کند.
شرایط بیمه برای سیستمهای صوتی جیپلاس
از این پس تمام سیستمهای صوتی جیپلاس علاوه بر گارانتی، با خدمات بیمه ارائه میشوند. شکستگی، آب خوردگی، سرقت و آسیب های ناشی از بلایای طبیعی همه مواردی هستند که مشمول این خدمات میشوند.
- سقوط از بلندی
- ضربه، شکستگی نمایشگر
- خراش و شکسته شدن بدنه
- پارگی باندها
- آسیب به پورتها
- برد
- پنل و صفحهنمایش
- باندها
- خرابی برد
- آتشسوزی، صاعقه و انفجار در محیط
- زلزله، طوفان، سیل و بلایای طبیعی
- سرقت با شکست حرز
- هرگونه مسئولیت تبعی، آسیب مالی یا جانی در اثر خرابی دستگاه
شرایط بیمه برای تلویزیونهای جیپلاس
از این پس تمام تلویزیونهای جیپلاس علاوه بر گارانتی، با خدمات بیمه ارائه میشوند. شکستگی، آب خوردگی، سرقت و آسیب های ناشی از بلایای طبیعی همه مواردی هستند که مشمول این خدمات میشوند.
- ضربه، خراش و دفرمه شدن بدنه، قاب و پایه
- شکستگی یا آسیب به صفحه نمایشگر
- بردها و سنسورها
- صفحهنمایش
- برد، نویزگیر و متعلقات
- صفحهنمایش
- آتشسوزی، صاعقه و انفجار در محیط
- زلزله، طوفان، سیل و بلایای طبیعی
- سرقت با شکست حرز
- هرگونه مسئولیت تبعی، آسیب مالی یا جانی در اثر خرابی دستگاه
- روزبه عبادی نمین کد۹۷۷ بیمه آرمانشماره تماس ۰۹۱۱۸۰۳۹۲۸۲