بازگشت به صفحه اصلی

بیمه آرمان
بیمه-مسئولیت

بیمه مسئولیت تولیدکنندگان کالا

به موجب بیمه مسئولیت تولید کنندگان کالا، شرکت بیمه متعهد می شود خسارات جانی یا مالی وارد به مصرف کنندگان و اشخاص ثالث را که ناشی از کیفیت نامطلوب کالای تولیدی و عرضه شده توسط تولید کننده است، جبران نماید. در این نوع بیمه مسئولیت خسارات وارد به خود کالا تحت پوشش نمی باشد. این بیمه نامه مخصوص تولید کنندگان کالا بوده و محصولات غذایی، شیمیایی، دارویی و بهداشتی تحت پوشش نمی باشند.بیمه مسئولیت تولید کنندگان کالا یکی از بیمه های بسیار واجب برای این افراد می باشد زیرا خسارت های وارد شده به مصرف کنندگان و اشخاص ثالث به علت وجود مشکل در کالا را پوشش می دهد. بر اساس این بیمه نامه اگر وجود هر گونه نقص در کالا باعث وارد شدن خسارت به اشخاص ثالث گردد، شرکت بیمه گر موظف به جبران خسارت خواهد بود. لازم به ذکر است که در صورت نداشتن این بیمه، تولید کننده کالا باید شخصاً خسارت وارد شده به اشخاص ثالث را جبران نماید. در ادامه به طور کامل با بیمه مسئولیت تولید کنندگان کالا آشنا خواهیم شد، پس حتما تا انتها این مطلب همراه ما باشید.

بیمه مسئولیت چیست؟

بیمه مسئولیت یکی از انواع بیمه های اختیاری می باشد که خسارت های وارد شده به اشخاص ثالث به علت کوتاهی بیمه گذار را جبران می کند. این بیمه نامه به دلیل داشتن پوشش های مختلف با سقف های بالا برای اکثر افراد کاربرد داشته و می تواند از خسارت های سنگین جلوگیری نماید. بیمه مسئولیت دارای انواع مختلفی بوده و به همین خاطر برای تمامی مشاغل مورد استفاده قرار میگیرد.

بیمه مسئولیت تولید کنندگان کالابیمه مسئولیت تولیدکنندگان کالا

بیمه مسئولیت تولید کنندگان کالا یکی از انواع بیمه مسئولیت است که برای تولید کنندگان کلا کاربرد دارد. بر اساس این بیمه نامه اگر هر گونه ایراد، نقص، مشکل و … در کالای تولیدی وجود داشته باشد و باعث بروز خسارت و زیان به مصرف کننده و شخص ثالث گردد، شرکت بیمه گر موظف به جبران خسارت های وارد شده تا سقف تعیین شده در بیمه نامه خواهد بود.

لازم به ذکر است که به علت وجود مشکلات احتمالی در محصولات تولیدی بهتر است حتما تولید کنندگان کالا برای خرید این بیمه نامه اقدام فرمایند، زیرا در صورت عدم تهیه این پوشش، مسئولیت جبران خسارت های وارد شده به مصرف کنندگان و سایر اشخاص ثالث بر عهده تولید کننده کالا خواهد بود.

دریافت خسارت در بیمه مسئولیت تولید کنندگان کالا

در این بیمه نامه اگر خسارتی به مصرف کننده و اشخاص ثالث وارد شود و با توجه به تشخیص مراجع قضایی و ذی صلاح، تولید کننده مقصر حادثه باشد، شرکت بیمه گر تمامی خسارت های وارد شده به مصرف کنندگان را جبران خواهد کرد.

مراحل دریافت خسارت در بیمه مسئولیت تولید کنندگان کالا و خدمات

  • در صورت وقوع حادثه، بیمه گذار موظف است حداکثر تا ۵ روز پس از حادثه، موضوع را به شرکت بیمه گر اعلام فرماید، در غیر این صورت امکان عدم پرداخت خسارت وجود خواهد داشت.
  • بیمه گذار باید شرح کامل حادثه رخ داده را به شرکت بیمه تحویل دهد.
  • بیمه گذار باید گزارشات کارشناس و مراجع مربوطه را به شرکت بیمه گر ارائه دهد.
  • رای دادگاه و مراجع قضایی در صورت در دسترس بودن مورد نیاز می باشد.
  • مدارک شناسایی بیمه گذار
  • فرم پیشنهاد بیمه نامه

خرید بیمه مسئولیت

در این گزارش به صورت کامل در مورد بیمه مسئولیت تولید کنندگان کالا توضیح داده شد، همانطور که مشاهده کردید این بیمه یکی از بیمه های بسیار کاربردی و مناسب برای تولید کنندگان کالا می باشد که خسارت های وارد شده به مصرف کنندگان و اشخاص ثالث را جبران می کند. در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید این بیمه دارید می توانید وارد صفحه استعلام بیمه مسئولیت در همین وب سایت شده و درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان بیمه ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند.

Visits: 0

Khazaei
Khazaei
Reviewer
5/5

بیمه نامه حوادث انفرادی بیمه با شما برای شرکت بیمه آرمان هستش که متوجه شدم دارای پوشش ها و خدمات عالی هستش واقعا ممنونم???

1 سال ago
زهرا حسینی زاده
زهرا حسینی زاده
Reviewer
5/5

سلام و احترام
خدمت شما عرض شود که خدمات بیمه آرمان نسبت به سایر شرکت ها خدمات بهتری ارائه میکند و پیشنهاد میشود از بیمه آرمان استفاده شود??

1 سال ago
درویش
درویش
Reviewer
5/5

من برای بیمارستان از خدمات کلی بیمه پزشکان استفاده کردم عالی بود واقعا سپاس فراوان

1 سال ago
میانبر به مقالات دیگر
امتیاز دهی
4.5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *