بازگشت به صفحه اصلی

بیمه آرمان
Insurance-Marketing

بازاریابی نوین در صنعت بیمه

بازاریابی نوین در صنعت بیمه

 

امروزه بیمه یک نهاد قوی برای پشتیبانی خانوارها محسوب میشود. بیمه به عنوان یک نظام رفاه اجتماعی برای ایجاد عدالت در میان اقشار مختلف جامعه شکل گرفت. بیمه همانند سایر عوامل و متغیرهای موجود در جامعه برای فراگیر شدن نیاز به بازاریابی دارد. در این خصوص باید از عوامل بازاریابی نوین جهت حصول اهداف آن استفاده کرد. این تحقیق با بهره گیری از مطالعات کتابخانه ای به بررسی تاثیر بازاریابی نوین در صنعت بیمه می پردازد. به این منظور ابتدا ادبیات نظری در خصوص بازاریابی، بازاریابی نوین بیان می شود، سپس پیشینه ی تحقیق ارائه می گردد، آنگاه به بحث و نتیجه گیری پرداخته می شود. بررسی ها نشان دادبازاریابی نوین در صنعت بیمه که بیمه ها جز مهم ترین بخش اقتصادی در کشور به حساب می آیند و کارکرد آنها هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیرمستقیم بر وضعیت اقتصادی، وضعیت اجتماعی و وضعیت معیشتی افراد در جامعه موثر است. در این زمینه، توجه و تمرکز بر خدمت رسانی این بیمه، ارتقاء و آموزش، به همراه بهره وری و کیفیت ارائه خدمات بیمه ای ازجمله مهم ترینعواملی است که باید در قالب برنامه های توسعه بازاریابی بیمه موردتوجه قرار گیرد. براین اساس به مسئولان و سازمان های ذی ربط پیشنهاد می شود که با بهره گیری از روش های نوین بازاریابی و ارائه خدمات بهینه به مشتریان زمینه ی لازم و کافی را برای بهره مندی کلیه ی افراد جامعه از خدمات بیمه ای فراهم سازن
روزبه عبادی نمین کد ۹۷۷ بیمه آرمان
شماره تماس ۰۹۱۱۸۰۳۹۱۲۸۲

Views: 3

Khazaei
Khazaei
Reviewer
5/5

بیمه نامه حوادث انفرادی بیمه با شما برای شرکت بیمه آرمان هستش که متوجه شدم دارای پوشش ها و خدمات عالی هستش واقعا ممنونم???

1 سال ago
زهرا حسینی زاده
زهرا حسینی زاده
Reviewer
5/5

سلام و احترام
خدمت شما عرض شود که خدمات بیمه آرمان نسبت به سایر شرکت ها خدمات بهتری ارائه میکند و پیشنهاد میشود از بیمه آرمان استفاده شود??

1 سال ago
درویش
درویش
Reviewer
5/5

من برای بیمارستان از خدمات کلی بیمه پزشکان استفاده کردم عالی بود واقعا سپاس فراوان

1 سال ago
میانبر به مقالات دیگر
امتیاز دهی
4.5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *