بازگشت به صفحه اصلی

بیمه آرمان
تاثیر مشتری مداری بر عملکرد فروشندگان

تاثیر مشتری مداری بر عملکرد فروشندگان

تاثیر مشتری مداری بر عملکرد فروشندگان

پژوهش حاضر به بررسی تاثیر مشتری مداری بر عملکرد فروشندگان بیمه عمر و زندگی شهر تهران پرداخته است. تحقیق حاضر بر حسب هدف از نوع کاربردی ازنظر روش از نوع توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش، شامل کلیه فروشندگان بیمه عمر و زندگی شهر تهران می باشد. از بین جامعه آماری چون تعداد آنها نامشخص است بر حسب جدول مورگان، در مواردی که جامعه آماری نامحدود است ۳۸۴ نفر به عنوان حجم نمونه در نظر گرفته شد که این افراد با روش تصادفی انتخاب شدند. در این تحقیق جهت گردآوری داده های تحقیق از پرسشنامه استفاده شد. برای اندازه گیری مشتری مداری فروشندگان از پرسشنامه سینگ و کوشی (۲۰۱۲) با ۶ آیتم استفاده شده است و در نهایت برای بعد عملکرد فروشندگان از پرسشنامه های برمن و همکاران (۱۹۸۲)، با ۶ آیتم استفاده شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با نرم افزارهای spss۲۶ و pls مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد که در فرضیه اصلی: مشتری مداری فروشندگان بر عملکرد فروشندگان بیمه عمر و زندگی تاثیر دارد (۰. ۷۴۰).تاثیر مشتری مداری بر عملکرد فروشندگان

مشتری مداری چیست؟ اصول و تکنیک های مشتری مداری

مشتری مداری یک فلسفه تجاری هستش که مشتری رو در اولویت قرار میده. این یعنی تصمیم گیری ها با در نظر گرفتن نیازها و خواسته های مشتری انجام میشه. بنابراین، کسب و کار همیشه برای ارائه بهترین تجربه ممکن، تلاش میکنه.

اما چطور میشه به مشتری مداری رسید؟ در واقع شما باید مطمئن بشین که تمام فعالیت های شرکتتون بر اساس یک چارچوب فرهنگی مشخص انجام می شه. این امر مستلزم مطالعه مسئولانه و مستمر مشتری از نظر موارد زیر هستش:

  • نیازها
  • ادراک ها
  • اولویت ها
  • نگرش ها و سطوح رضایت

این اطلاعات نه تنها برای درک مشتری فعلی، بلکه برای مشتری آینده هم جستجو میشه. به این ترتیب، شرکت میتونه ترندها رو قبل از وقوع تشخیص بده. بنابراین، به طور کلی باید استراتژی هایی طراحی کنین تا در بازار، مرتبط و رقابتی باقی بمونن.

اتخاذ رویکرد تمرکز روی مشتری یکی از بهترین راه ها برای برآورده کردن انتظارات مشتریان و ایجاد وفاداری مشتری به حساب میاد. در دنیایی که مصرف کنندگان تمام امکانات رفاهی رو در اختیار دارن، هیچ چیز موثرتر از این نیست که با ایجاد یک تجربه خرید رضایت بخش، اونها رو بارها و بارها دعوت کنین تا با برند شما تعامل کنن.

علاوه بر این، تمرکز روی مشتری به شما کمک می کنه تا محصولات یا خدمات خودتون رو با عادات جدید مصرف کننده تطبیق و نرخ تبدیل رو افزایش بدین.

 

چرا مشتری مداری اهمیت داره؟

اگر مشتری خودتون رو بشناسین و درک کنین، می تونین محصول یا خدماتتون رو مطابق با نیازها و ترجیحات اونها تنظیم کنین. با این کار می تونین محصولات یا خدماتتون رو به طور موثرتری بفروشین.

در نگاه اول، این امر به عنوان سودآورترین مزیت مشتری مداری برای یک شرکت برجسته می شه. اما برای اینکه در بازار شغل موفقی داشته باشین، به چیزی بیشتر از فروش نیاز دارین. در این بخش به چند مورد از مزایای کلیدی مشتری مداری اشاره کردیم.

روزبه عبادی نمین کد ۹۷۷ بیمه آرمان

شماره تماس ۰۹۱۱۸۰۳۹۲۸۲

بیمه با شما

طراحی سایت ومیزبانی وب در کلاب هاست

برای خواندن مقاله کلیک کنید

Views: 0

Khazaei
Khazaei
Reviewer
5/5

بیمه نامه حوادث انفرادی بیمه با شما برای شرکت بیمه آرمان هستش که متوجه شدم دارای پوشش ها و خدمات عالی هستش واقعا ممنونم???

1 سال ago
زهرا حسینی زاده
زهرا حسینی زاده
Reviewer
5/5

سلام و احترام
خدمت شما عرض شود که خدمات بیمه آرمان نسبت به سایر شرکت ها خدمات بهتری ارائه میکند و پیشنهاد میشود از بیمه آرمان استفاده شود??

1 سال ago
درویش
درویش
Reviewer
5/5

من برای بیمارستان از خدمات کلی بیمه پزشکان استفاده کردم عالی بود واقعا سپاس فراوان

1 سال ago
میانبر به مقالات دیگر
امتیاز دهی
4.5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *